30 Sept 2012

Burger Panggang Station, Kampung Baru


Burger Panggang Station atau dikenali sebagai Pileh Grilled Patty terletak di dalam Restoran Selera Putih di Kampung Baru. Beroperasi di dalam Restoran Selera Putih dan waktu beroperasi bermula dari pukul 6.30 petang sehingga pukul 12.00 pagi setiap hari.


Apa yang istimewa di Burger Panggang Station Kampung Baru ni? kalau korang nak tahu dekat sini korang boleh merekabentuk burger korang sendiri mengikut cita rasa masing-masing. Korang boleh buat pilihan  seperti patty, sos, topping dan juga keju.

Nak tahu lebih lanjut boleh ke laman Facebook mereka - Facebook Burger Panggang Station


Alamat :

Restoran Selera Puteh.
Jalan Raja Abdullah,
Kampong Bharu,
50300 Kuala Lumpur.


GPS Koordinat :

3.160784
101.702402

Ulasan

Baru semalam kami makan di Burger Panggang Station. Lokasinya mudah dicari betul-betul terletak di tepi jalan besar berdekatan dengan Menara DBKL (Kampong Bharu), Universiti Kuala Lumpur, Menara Bank Pembangunan, Kelab Sultan Sulaiman.

Suasana di dalam Restoran Selera Putih amat selesa, bersih dan memang sesuai untuk tempat melepak bersama kawan-kawan mahupun dengan keluarga.

Mesti ada yang tertanya-tanya apa yang best sangat Burger Panggang Station ni? bagi aku dekat Burger Panggang Station ni mereka ada menawarkan sos seperti sos cili padi, sos lada hitam dan lain-lain lagi. Pernah tak korang makan burger dengan sos cili padi? tak pernah? silalah datang cuba.

Selain itu, mereka ada juga menawarkan pilihan keju yang pelbagai seperti mozzarella cheese, american cheese, cheddar cheese, edam cheese dan nachos cheese.

Agak mengecewakan kerana disana mereka hanya menjual air seperti air kopi, teh, milo dan juga air tin. Mungkin masa akan datang mereka akan mempelbagaikan lagi. Kami juga rasa yang servis di sana agak lewat sedikit, mungkin sebab mereka perlu ambil masa yang lama untuk memanaskan dapur dan juga untuk memasak patty.

Rating

3.5/5 bintang



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...