4 Jul 2012

Workspace Idaman Aku


Semua orang dambakan tempat bekerja yang bersih, kemas, teratur dan selesa. Tak kira lah tempat kerja di pejabat anda atau di rumah sendiri. Kadang-kadang tempat bekerja kitalah juga kita buat sebagai tempat untuk berfikir, memerah otak, merehatkan minda, makan dan lain-lain lagi.

Bagi aku, tempat bekerja yang sesuai bagi aku adalah tempat bekerja yang besar atau luas dan tidak serabut. Yang penting teratur dan bersih. Jom kita tengok tempat bekerja atau Workspace idaman aku.




Gambar-gambar diatas ini adalah koleksi foto oleh Marknutter's. Aku amat meminati workspace yang direka oleh beliau. Dengan tempat yang luas, bersih dan teratur. Tapi sayang aku bukan Mac User haha. Nak tengok workspace aku yang terkini? Ni ha yang bawah ni.

Jemm kepala otak weh! ahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...