22 Aug 2012

Bersedih-sedih Di Hari Raya


Pejam celik pejam celik sekejap je dah masuk Raya keempat. So macamana raya korang? terbaik ke terboeekk? haha. Berapa banyak dapat duit raya? ke berapa banyak dah perhabis untuk duit raya? haha.

Gelak-gelak jugak. Tatkala aku mengarang entri ini aku sebenarnya sedang bersedih-sedih di hari raya yang mulia ini. Kenapa? ye la orang lain sibuk bercuti raya aku pulak sibuk bekerja. Duduk sorang-sorang dekat pejabat ni sambil dengar lagu raya. Lepastu makan kuih raya. Sedih.


By the way, sebenarnya ramai yang dah mula bekerja hari ini. Walaupun jalan-jalan dekat Kuala Lumpur ni belum lagi sesak tapi aku tau ramai dah yang mula bekerja. Yang mula bekerja semalam pun ada jugak.

Di radio-radio dan surat khabar menyatakan bahawa jalan-jalan masuk ke Kuala Lumpur sudah mula sesak. Jadi pandu hati-hati. Biar lambat sampai asalkan selamat.

Sumber : Kosmo Ahad tahun lepas

Nota kaki : Setakat ni duit raya yang berjaya dikumpul adalah dalam RM35. Lepas la buat beli boxer 2 helai.

1 comment:

  1. habis jalan jam... bayangkan ada kereta yang bawa c4 kat tengah2 tu... hehe

    Gambar Neelofa Buat Aksi Atas Katil

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...