18 Dec 2011

Comic Fiesta 2011 Day 1


Aku sampai awal dalam pukul 7.45 pagi aku dah terpacak dekat taman KLCC sambil menunggu kawan yang berjanji akan sampai sebelum pukul 8.00 pagi. Memang janji Melayu tak serupa bikin, tepat 8.01 pagi baru lah mamat ni memunculkan diri dengan gaya jalan yang agak nak mintak di maki. Huhu.

Sembang punya sembang tengok orang ramai dah mula beratur untuk membeli tiket seawal jam 8.30 pagi. Gilalah ramai siot, aku rasa ada dekat 100 meter orang beratur. Memang agak terkejut beruk sebab ni first time aku ke Comic Fiesta. Tak sangka pulak memang ramai orang datang.

Tak payah cerita panjang, korang tengok jelah gambar-gambar ni. Bak kata Yuna "setiap gambar ada lagu" tapi bagi aku "setiap gambar ada cerita". So biarkan gambar bercerita :)



















p/s : Sorry gambar tak banyak sebab aku blah awal. Kepala pening migrain sebab pack sangat-sangat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...