14 Jun 2012

Pernah Dengar Lazada?


Pernah korang dengar tak pasal Lazada? Aku pun baru dengar petang tadi. Ala Lazada ni serupa macam Amazon.com juga yang menawarkan jual beli atas talian.

Dengan Lazada, korang boleh beli barangan dan peralatan elektrik seperti komputer, televisyen, telefon bimbit, telefon pintar dan lain-lain lagi dengan mudah dan akan dihantar terus ke rumah korang secara percuma.

Mula-mula aku macam susah nak percaya. Tapi petang tadi member aku ada promo dia punya Handphone Sony Erricson yang baru dia beli dekat Lazada. Siap dia kata dapat discount lepastu ada lagi kupon. Jadi harga memang murah.

Lazada ni pun baru sebenarnya. Tak banyak lagi item-item yang dijual. Kalau korang rajin bolehlah visit laman web Lazada hari-hari mana tau ada promosi atau ada kupon diskaun ke.


Aku pun baru je angkat sebijik telefon dekat Lazada ni. Kalau dekat luar harga dalam 600 lebih tapi dekat Lazada selepas diskaun dapat dalam 500 lebih. Then ditambah lagi dengan kupon diskaun aku dapat beli telefon tu dengan harga RM300 lebih. Berbaloi bai!


Ok dekat atas tu adalah screenshot untuk kupon diskaun yang boleh digunakan. Bila korang masukkan kod kupon tu korang akan dapat potongan sebanyak RM150.00 untuk setiap barangan yang harganya berjumlah RM400 keatas. 

Jadi tunggu apa lagi, kalau nak tau kod kupon dia PM la aku. Cepat-cepat tawaran adalah sehingga 18 Jun 2012 sahaja. Lepastu tunggu la kupon diskaun yang lain kalau ada.

9 comments:

  1. menarik.. die mcm groupon ke cane?

    ReplyDelete
  2. wowww mcm best je ni. harus visit!

    ReplyDelete
  3. @terbakordia mcm amacam.com..laman web jual beli online..

    ReplyDelete
  4. @RazFiRahehe boleh tahan la..harus visit bila ada coupon diskaun

    ReplyDelete
  5. voucher tu code dia "blog150" .. tu pun takut ke nak share.. sampai censored2..

    ReplyDelete
  6. jangan terjadi seperti daku...huhu barang kemana, duit kemana..lazada punya hal

    ReplyDelete
  7. @pizethuwaaa...ni yg rasa lain mcm ni...huhu

    ReplyDelete
  8. bole percaya ke beli melalui lazada ni?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...