19 Feb 2012

Lagi Video Bogel Melia Aimiellia


Sekarang ni tengah kecoh pasal Isu Video Lucah Melia Aimiellia si pelakon Karipap-Karipap Cinta.  Dekat busuk.org, kalau tak silap aku dekat seminggu jadi artikel-artikel berkenaan dengan Video Lucah Melia Aimiellia ni tersenarai.

Nak kata korang ada jumpa video tu dan kongsikan pada umum takda pulak.  Semua pakat-pakat kongsi gambar separa bogel Melia Aimiellia seperti di bawah.  Bila ditanya tuan punya badan ini pula jawabnya.

"Melia rasa ia super impose yang dilakukan pihak tertentu untuk menjatuhkan Melia. Melia akui agak terkilan kerana ada pihak suka melihat Melia jatuh dalam industri ini dengan melemparkan pelbagai cerita buruk, walaupun Melia bukanlah sepopular pelakon lain."

Sumber : Oh Bulan
Lepas tu kecoh pula laman Facebook milik si Melia Aimiellia digodam oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.  Semuanya gara-gara ingin mencari Video Lucah Melia Aimiellia yang dikatakan telah diupload di Facebook beliau untuk tatapan peribadi.  Apa kejadah semuanya ini?

Tak reda lagi dengan kisah laman Facebook Melia Aimiellia digodam, kecoh pula tentang cincin yang dipakai oleh pelanduk dua serupa itu sama dengan cincin kepunyaan Melia Aimiellia.

Sumber : Oh Bulan
“Melia pernah memakai cincin hitam yang diberi bekas teman lelaki. Tetapi cincin itu Melia buang selepas siri jelajah Festival Filem Malaysia (FFM24) yang lalu, atas sebab kami sudah berpisah. Melia juga ada menghubungi portal hiburan itu dan mereka sendiri tidak dapat memastikan bila video itu diambil kerana tidak mengetahui sumber yang menyebarkan video tersebut.”

Inilah rakyat Malaysia. Terikut-terikut sangat dengan budaya barat.  Tak tahu nak beza mana dosa mana pahala.  Buat macam dunia mereka yang punya.  Kalau betul mengaku saja.  Kalau tak betul kesian pada mangsa. Kesian pada keluarga mereka. Malu pada saudara mara mereka.

“Melia sedih dan terkilan. Apa motif semua ini. Ini maruah diri kita. Bila orang mengaibkan kita, macam nak sorok muka ni. Walaupun semua ini tidak betul, tetapi apa tanggapan orang?”

Jadi pada Melia Aimiellia banyakkan bersabar.  Anggap saja semua ini hanya ujian dari Allah s.w.t.

8 comments:

  1. nasib baik x ditakdirkan jd artis hehe

    ReplyDelete
  2. eh tapi memang serupa la plak.. hehehe.. anyway, klu btol pon dia, x elok mengaibkan org kan.. lebih baik diam.. what goes around comes around

    ReplyDelete
  3. @suha wah mmg ada cite2 nk jadi artis eh?hehe

    ReplyDelete
  4. @RazFiRa Hehe betul2..jgn suka jaga tepi kain org..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...