17 Mar 2012

Shiro Menang Raja Lawak 6


Raja Lawak Musim 6 telah dimenangi oleh Kumpulan Shiro. Seriously, aku tak kenal siapa Shiro ni mula-mula. Ingatkan anjing Shin Chan yang bernama Shiro tu. Rupa-rupanya salah sebuah kumpulan yang masuk bertanding dalam Raja Lawak Musim ke-6

Gambar dipinjam dari Facebook Shiro

Tahniah diucapkan pada Shiro dan pemenang-pemenang yang lain. Keputusan penuh Raja Lawak ke-6, tempat pertama dimenangi oleh Shiro, tempat kedua Zero dan tempat ketiga Cuit.

Dan terus terang, Raja Lawak Musim ke-6 ni aku tak pernah tengok lagi. Patut Astro dah patut berhentikan rancangan Raja Lawak ni. Sebab aku tengok kebanyakkan pelawak-pelawak yang masuk bertanding ada yang tiru-tiru pelawak-pelawak dekat luar sana.

Apa-apa pun aku terhibur dengan lawak Afdlin, Awie, Hans Issac dan Nabil dalam Cuci The Musical Last Kopek. Mereka memang terbaik! Salute.

2 comments:

  1. nanti upload vid diorng.. aku tak tgk pn final tadi

    ReplyDelete
  2. haha..episode persembahan pembukaan Raja Lawak 6 pun aku tak pernah tgk wan ekeke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...