15 Mar 2012

Tiket Free!


Disebabkan aku adalah seorang pekerja yang cemerlang, gemilang dan terbilang serta berdedikasi. Ya la, selalu buat kerja disaat-saat akhir. Selalu submit kerja lewat. Selalu bagi alasan kalau tak siap kerja. Jadi bos aku dengan bebesar hati telah memberi aku sekeping tiket untuk ke Cuci the Musical 3 Last Kopek pada 15 Mac jam 8.30 malam. Malam ni la kan?


Disebabkan aku belum mempunyai pasangan, jadi aku telah diberi sekeping je tiket. Cis. Untuk pengetahuan korang, (merujuk kepada pembaca blog ini yang sudi membaca artikel ini) ini adalah pertama kali dalam hidup aku menonton teater muzikal. Kalau konsert "free", gigs dan lain-lain dah banyak kali. Jadi disebabkan pertama kali aku agak teruja. Hehe. Terima kasih bos!

Jadi nantikan review dari aku dan gambar-gambar (tu pun kalau ada). Eh padahal Cuci the Musical season lepas pun aku tak tengok tapi nak bagi ulasan jugak. Adui.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...