19 Feb 2012

Blogger Semakin Berani


Blogger semakin berani.  Tajuk mestilah kena gempak.  Barulah ada orang baca.  Aku rasa sedikit terharu bila ada orang sudi kritik blog aku. Rasa macam dapat makan Ayam Goreng KFC malam-malam buta. Dalam entri aku yang lepas, aku ada join segmen anjuran Abang Ben. Segmen "BEN ASHAARI TANYA KAU BERANI KRITIK BLOG AKU?"

Korang berani ke nak kutuk blog aku ni? ramai kot yang berani-berani. Apa-apa pun terima kasih daun keladi diucapkan. Tanpa kritikan dari korang aku takkan kemana. Mungkin aku akan duduk rumah sambil menghadap laptop main Angry Bird.

Nak kata banyak tak banyak sangat la kritikan yang aku terima dari ruangan komen entri yang lepas. Boleh dikatakan 90% kritikan adalah berkenaan header blog aku, 8% pula berkenaan word verification di ruangan komen dan 2% lagi adalah berkenaan lain-lain.

Cuti sabtu ahad ni aku tak berapa nak sihat. Migrain la, demam la, macam-macam la. Jadi mood untuk berblogging tu kurang. Jadi selepas aku telan 2 biji panadol, aku rasa aku ada sedikit tenaga untuk meneruskan kehidupan aku sebagai blogger. Hehehe.

Dalam banyak-banyak komen tu adalah satu ke dua ke tiga komen yang amat menarik hati aku kau memang debomm.  Jom tengok komen-komen mereka.


Komen dan kritikan ni datangnya dari Mohd Ridwan. Sampai terbatuk-batuk dia nak kritik blog aku. Apa kata korang rajin-rajin kan sikit diri tu singgah ke blog Mohd Ridwan ni. Terima kasih kerana sudi kritik dik!. Kau memang berani kan. Hehehe. Ok sebenarnya aku tengah takde idea nak design-design header ni.  Nantilah kalau aku terlampau rajin aku buat. Aku ni susah sikit, aku bekerja ikut mood. 


Yang ini bukan kritikan mahupun kutukan. Ni aku rasa macam perli aku je ni. Sebenarnya kalau korang nak tahu. Muhammad Saiazuan Norhalik ni bekas rakan sepoliteknik aku. Seorang yang aktif berblogging. Sangat kacak (sambil tangan kat dada mata terbeliak kat atas). Kalau korang rajin atau ada masa lapang bolehlah singgah blog dia.

"Bagi yang masih baru berblogging.  Kalau korang nak tahu, antara tips-tips yang berguna untuk menaikan hits blog anda adalah dengan cara sertai apa-apa segmen, giveaway, peraduan atau apa-apa lagi yang boleh mempromosi blog korang.  Jadi jangan malas untuk blogwalking."

Akhir kata, majulah blogging untuk negara. Terima kasih.

2 comments:

  1. hehehe perli seorang kawan sbb dah lama sgt tak jumpa ko huhu.. klu ko n aku menang contest madam, leh la jumpa t ye.. hope sama2 menang..hehehe

    ReplyDelete
  2. @Muhammad Saiazuan Norhalik wakaka..insyaAllah wan, ada rezeki menang dpt lah jmpe ko huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...