20 Feb 2012

Video Seks Jadi Bualan


Ni la orang Malaysia, pantang kalau ada tajuk bogel, lucah atau seks mesti ramai yang nak baca. Ramai yang klik nak tau cerita sebenarnya. Tak kurang yang nak tengok gambar saja. Entah betul ke tidak cerita tu, korang telan bulat-bulat.

Dari kajian dan pandangan aku, rakyat Malaysia memang suka dijaja dengan cerita-cerita seks, politik kotor, hantu dan macam-macam lagi.  Tak hairanlah kalau dekat Malaysia ni masih ada segelintir rakyat yang kurang cerdik. Mana taknya, dijaja dengan cerita-cerita kotor sebegini.

Dulu pernah kecoh, video seks pemimpin parti politik tersebar. Seluruh blog, tak kira baik yang Melayu atau bangsa lain bercerita perihal video seks tersebut. Kalau sesiapa dapat tengok Video Seks Chua Soi Lek untung la.

Baru tak baru sangat kecoh pula dekat internet Video Seks Anuar Ibrahim. Keluar segala video dan panggil segala saksi untuk beri keterangan. Lepas tu, Dato' tu tuduh Dato' ni. Apa kejadah semua ni? tak malu ke dengan negara luar?. Dekat dada akhbar hari-hari cerita skandal seks politik.

Aku ada bertanyakan soalan di status Facebook aku, ramai juga rakan-rakan Facebook aku komen  berkenaan tabiat rakyat Malaysia yang suka baca bacaan lucah ni.  Ramai yang bersetuju dan tak kurang juga ada yang bagi cadangan untuk tajuk blog aku seterusnya. Berikut beberapa petikan dari komen di status Facebook aku.

"Lepas ni teruskan update blog dengan tajuk GEMPAR GADIS KANTOI BERCIUM"
"Gambar Lisa Surihani Bogel"
"SIAPA ARTIS MELAYU GAY TERKINI? KLIK SINI PANAS"

Aku pun kurang pasti kenapa masih ramai lagi yang masih menaruh harapan hingga tahap memuja pada Lisa Surihani.  Biarkan beliau, nak kahwin dah. Tak tahu la pula kalau sebulan dua kahwin lepas tu bercerai pula. Untung-untung boleh jadi janda hot macam Rozita Che Wan


Apa-apa pun aku nak ucapkan pada Yusry dan Lisa Surihani selamat bernikah. Semoga majlis berjalan dengan lancar dan majlis akan berlangsung pada 23 Februari ni.  Semoga kekal ke anak cucu. Amin. Eh kejap, aku keliru tarikh nikah Yusri dengan Lisa ni. Kejap 23 Februari, ada yang kata 26 Februari la mana satu ni?

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...