20 Mar 2012

Seks Jadi Trend Popular


Seks, bogel dan lain-lain lagi jadi Trend Popular dekat Kartikel. Uiks ape tu Kartikel? Kartikel adalah sebuah laman web yang menyediakan khidmat perkongsian artikel dalam Bahasa Melayu sahaja. Selain Bahasa Melayu tak dibenarkan.

Kalau sesiapa yang selalu ke laman web Kartikel mesti korang perasan yang antara muka laman web mereka berubah dari masa ke semasa. Maknanya semakin menarik dan mesra pengguna. Kalau tak percara silalah ke laman web Kartikel disini www.kartikel.com.

Dan apa yang aku perasan dekat Kartikel dia ada senaraikan apa trend yang popular yang dicari oleh pengguna di Kartikel. Cuba teka apa yang popular? dah semestinya Seks, Bogel dan lain-lain.


Siapa Rafizi? atau Rafizi Hamdan, adalah seorang pelumba basikal Le Tour de Langkawi yang meninggal tempohari kerana dilanggar oleh sebuah kereta di Hulu Klang. Takziah saya ucapkan.

Tak paham dengan kehendak rakyat Malaysia. Ramai yang menggunakan medium internet untuk mencari bahan bacaan lucah, gambar-gambar bogel dan lain-lain lagi yang boleh merosakkan minda.

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...