8 Mar 2012

Graf Nuffnang Pelik


Pergh lama seh aku tak update blog. Last update adalah pada 26 Februari 2012 tu pun entri pasal Kerja Itu Ibadah. Bukan kekeringan idea, tapi sebenarnya adalah disebabkan kekangan waktu dan juga kesibukan dengan kerja.

Jadi pada sesiapa yang komen atau singgah di blog ini walaupun hanya taip "BW" ataupun dalam bahasa manusianya Blogwalking nanti kalau ada masa aku balas komen korang dan singgah ke blog korang. Thank you so much. Love you like a love song bebeh. Hehe~

Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Mac. Kejap je rasa. Disebabkan blog ini dah lama tak berupdate jadi graf-graf dekat Nuffnang aku jadi tak betul. Kesian aku.


Kalau korang tengok graf dekat atas ni macam pelik kan, yang tengah-tengah tu mencanak naik. Apa kes? ni semua kes pasal Video Seks Jadi Bualan la ni. Nampak sangat orang Malaysia suka baca tentang cerita-cerita Seks. Sorry to say.

Jadi pada pagi ini aku berjanji untuk terus gigih berblogging walau apa jua halangan yang menimpa akan ku redah juak. Biasalah, pagi-pagi buta mesti kepala aku ting tong padahal pukul 8 pagi nanti nak pergi kerja.

Dan disebabkan pagi ni aku baik hati, ambil kau sekali tiga entri aku post. Sebenarnya dekat seksyen Draft aku ada banyak lagi entri-entri yang sudah lengkap tapi aku tak tahu bila masanya nak publish.

Terima kasih kerana sudi membaca luahan hati saya ini. Sekian, dari saya insan yang lemah ini.

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...